Kampanja Hrana Gurmana, koju provodi Sweden/USAID FARMA II projekt, objavila je online mapu mikro, malih i srednjih proizvođača gurmanskih delicija, te trgovina i restorana koji ih nude.
SARAJEVO, 5. august 2020. – Kampanja Hrana Gurmana objavila je danas online mapu na kojoj se nalaze mikro, mali i srednji proizvođači visokokvalitetne hrane iz sektora voća i povrća, mljekarstva, peradarstva, meda, ljekovitog i aromatičnog bilja, šumskog voća i gljiva. Mapa nadalje uključuje delikatesne radnje kao i restorane koji u svojoj kuhinji koriste domaću gurmansku hranu.
Cilj ove interaktivne online mape je povezati ljubitelje gurmanske hrane s njenim proizvođačima i olakšati pretraživanje omiljenih vrsta proizvoda u različitim dijelovima zemlje.
Online mapa „Hrana Gurmana“ sastavni je dio kampanje te pruža osnovne informacije o svakom promovisanom proizvođaču hrane i kozmetike, opis njihovih proizvoda i kontakt informacije, te listu trgovina u kojima ih je moguće kupiti ili naručiti.
Na mapi se trenutno nalazi više od 80 proizvođača i 30 trgovina i restorana, a mapa će se kontinuirano ažurirati tokom kampanje.
Kampanja Hrana Gurmana, koju provodi Sweden/USAID FARMA II projekt, odvija se na pet kanala društvenih medija, uključujući Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i LinkedIn, te na web stranici FARMA II projekta.
Opći cilj kampanje je pomoći malim preduzećima da se nose sa negativnim ekonomskim efektima pandemije COVID-19, pomažući im da povećaju prodaju i broj kupaca.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.