Tik pred praznike, Sweden/USAID FARMA II projekt ponovo pokreće kampanju Hrana Gurmana.
SARAJEVO, 1. decembar 2020. – Sweden/USAID FARMA II projekt danas je ponovo pokrenuo kampanju Hrana Gurmana. Njen cilj je da promoviše prodaju i podrži oko 200 malih preduzeća da se lakše nose sa negativnim ekonomskim posljedicama pandemije COVID-19.
Projekat je drugu faza kampanje pokrenuo uoči praznične sezone kako bi potrošačima u BiH još jednom skrenuo pažnju na lokalno proizvedene delicije i povezao ih se sa domaćim proizvođačima visokokvalitetne hrane, specijaliziranim prodavnicama koje nude njihove proizvode i restoranima koji u svojoj kuhinji koriste domaće sastojke.
„U vrijeme praznika svi bismo trebali podržati domaće proizvođače. Lokalne delicije mogu biti sjajni pokloni koji će dolazeće praznike pretvoriti u posebne dane ispunjene radošću i autentičnim okusima“, izjavio je Miran Karić, šef kuhinje popularnog restorana u Sarajevu, Dos Hermanos. „Siguran sam da niko od nas koji živimo u BiH nije imao priliku da isproba baš sve što naši proizvođači nude, a ovo je sjajno vrijeme za jedno takvo istraživanje“.
Prva faza kampanje je trajala od 1. jula do 25. septembra i dosegla je do više od 650.000 ljudi putem svojih pet kanala na društvenim mrežama. Ona je uključivala dnevne objave, viralne video sadržaje, nagradne igre, vijesti i članke. Promovisala je 146 malih preduzeća, uključujući 109 proizvođača, 20 prodavnica i 17 restorana.
U drugoj fazi kampanje nastaviće se koristiti postojeći komunikacijski alati, a biće uvedeno i nekoliko novih. Kampanja će uključiti još najmanje 50 novih proizvođača i 13 restorana, uz nastavak promocije ranije uključenih malih biznisa.
Kampanja uključuje i interaktivnu online Mapu Hrana Gurmana koja je zabilježila više od 5.000 posjeta i Biznis katalog koji nudi osnovne informacije o malim biznisima, njihovim proizvodima i dostupnosti istih. Dok će se ovi sadržaji i dalje ažurirati, u okviru kampanje će biti izrađena i samostalna web stranica www.hranagurmana.ba.
Pet društvenih medija koje kampanja koristi su Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i YouTube.
Materijali razvijeni u toku kampanju dostupni su i na web stranici FARMA II na https://www.farmabih.ba/bs/hrana-gurmana.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.